#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي تعداد اسلاید: 30 اسلاید قالب بندی: پاورپوینت   فهرست مطالب: تاريخچه بازاريابي اجتماعي تعريف بازاريابي اجتماعي بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار ترکیب رویکردهای سه‌گانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی مبادله مشتر ي محور ي رقابت تمایل مداوم برای اصلاح محصول آمیزه بازاریابی مراحل اجراي يك برنامه بازاريابي اجتماعي SMART Model   قسمتی از متن: تعريف بازاريابي اجتماعي: طراحي، مداخله و کنترل برنامه هايي براي افزايش قابليت پذيرش يک ايده يا عمل اجتماعي در يک گروه مخاطب. استفاده از مفاهیم و ابزارهای بازاریابی تجاری برای تاثیرگذاری روی رفتارهای فرد به منظور ارتقای سلامتی فرد و جامعه .   توضیحات : این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي " می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیر . دریافت فایل
good اجتماعي ,بازاريابي ,important ,مفاهیم ,بازاریابی ,پاورپوینت ,بازاريابي اجتماعي ,مفاهیم بازاريابي ,پاورپوینت اصول ,تغییر رفتار ,برای تغییر ,مفاهیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نصب تجهیزات هشداردهنده اعلام حریق گرمایش برودت پارس سایت خدماتی Sa-Sa بازرگانی نادر فلزیاب ایران زمین تغذیه سالم بهداشت ومواد غذایی کرد چت botik ویلا و مستغلات در مازندران ( آمل ، محمودآباد و چمستان )